Meest gestelde vragen

Hier kan je een overzicht vinden van alle meest gestelde vragen die we krijgen van klanten bij MadProcessor. Vind je niet onmiddellijk waar je naar op zoek bent? Stel je vragen gerust via e-mail of whatsapp zodat we je snel verder kunnen helpen.

Klanten die een afspraak maken krijgen voorrang. Tijdens onze openingsuren kan je dus gerust binnenspringen voor een reparatie maar hou rekening met een langere wachttijd indien je geen afspraak hebt gemaakt. Een afspraak kan je overigens direct krijgen door even te bellen, mailen of een berichtje via Whatsapp te sturen.

  • Dinsdag tot vrijdag: 10u – 12u / 13u – 18u
  • Zaterdag: doorlopend open van 10u – 17u
  • Zon- en maandag: gesloten

Onze winkel is gelegen in de Geraardsbergsestraat 3 te Aalst (Oost-Vlaanderen). Wij zijn makkelijk te bereiken wanneer je de afrit Aalst neemt op de E40 en vervolgens de derde afslag kiest op het ronde punt.

MadProcessor repareert alle multimedia en elk merk. Wij leggen wel de focus op het herstellen van smartphones, tablets, laptops en vaste computers. Een apparaat hoeft niet bij ons aangekocht te worden om in aanmerking te komen voor een herstelling.

Voor smartphones kunnen wij in de meeste gevallen een herstelling binnen het uur garanderen. Herstellingen voor laptops duren gemiddeld één werkdag. Voor andere toestellen voeren wij eerst een gratis diagnose uit om je een concreet beeld te geven van de herstelduur en kostprijs.

Voor elke herstelling die wij uitvoeren geven wij 1 jaar garantie. Na een reparatie krijg je altijd een factuur waarop alle details vermeld zijn. Deze factuur is geldig als je originele garantiebewijs. Op nieuwe onderdelen krijg je 2 jaar garantie.

Bij elke aankoop van een nieuw product krijg je van ons een factuur. Hou deze goed bij, we hebben deze namelijk nodig om de garantie van je product te kunnen bekijken. Afhankelijk van het product, kan je een omruiling of herstelling bij ons aanvragen. Neem dus gerust met ons contact op wanneer een aangekocht product defect is. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen!

Wij komen aan huis voor internet- en algemene computerproblemen. Verder kan je ook een afspraak maken om de installatie van een bepaald toestel door ons uit te laten uitvoeren. Smartphone herstellingen worden enkel uitgevoerd in onze winkel om de kwaliteit van een reparatie te waarborgen.

Bij MadProcessor staat klantenservice op één. Helaas gaat er ook wel eens iets mis en kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over een product of dienst. In dat geval horen wij graag via het contactformulier wat er aan de hand is en proberen we tot een goede oplossing te komen. Liever e-mail? Dat kan gerust via het e-mailadres info@madprocessor.be.